Veel gestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van onze chocolade artikelen is normaliter maximaal drie werkdagen. Het kan voor komen dat het door u gekozen artikel niet voorradig is omdat wij op basis van heel kleine oplages werken. In dat geval zullen wij u informeren dat de levertijd iets langer is dan gebruikelijk.
De bezorgtijd is de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om de bestelling bij u thuis of op een ander door u aangegeven adres te bezorgen. Voor bezorging binnen Nederland is de bezorgtijd bij de levertijd inbegrepen. In geval van bezorging buiten Nederland moet de aangegeven bezorgtijd bij de levertijd worden opgeteld om te berekenen wanneer u het bestelde artikel kunt verwachten. Een bestelling (binnen Nederland) heeft een levertijd van 3 werkdagen (standaard levertijd). Voor alle leveringen werken wij samen met Post.nl.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Betalingen van de bestelde producten in de webshop geschieden altijd via iDEAL of Pay Pal.
Worden bestellingen ook verzonden worden bij hoge(re) temperaturen?
De ideale verzendtemperatuur voor chocolade(producten) is tussen de 10 en 18 graden Celsius. Bij temperaturen hierboven of hieronder verzenden wij wel, maar is verzending van de producten op eigen risico!
Wat te doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Voor bestellingen die onvolledig en/of niet correct zijn, kunt u contact met ons opnemen via de button `contact` op onze website. Mail uw opmerking en uw telefoonnummer en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Bestellingen waarvan de betaling reeds bij ons binnen is kunnen niet meer worden geannuleerd. Een bestelling wordt definitief op het moment dat de betaling door ons ontvangen is.
Kan ik een bestelling retourneren?
Dit is niet mogelijk. Onze chocoladeproducten zijn levensmiddelen. Normaliter heeft u onder de Wet Koop op Afstand 7 dagen bedenktijd in de categorie non-food als u een product op afstand koopt, bijvoorbeeld via een webshop. Dit geldt echter niet voor verse producten die (snel) kunnen bederven. Na ontvangst kunt u onze producten dus niet retourneren.
Hoe weet ik dat mijn bestelling in goede orde ontvangen is?
Wanneer uw betaling is geaccepteerd ontvangt u via een e-mail uw order-ID. Dit is de bevestiging van de door u geplaatste bestelling. Bewaar uw order-ID goed, zodat u bij eventuele vragen over uw bestelling hieraan kunt refereren.
Hoe kan ik de bestelde producten het beste bewaren?
De door u in onze webshop bestelde chocoladeproducten dient u te bewaren op een koele, donkere plek. Bij consumptie komt onze chocolade het beste tot zijn recht op kamertemperatuur.
Geen antwoord op uw vraag gevonden?
Staat het antwoord op uw vraag niet hierboven, dan kunt u hier contact met ons. Mail uw vraag en uw telefoonnummer en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.